Princess 236024 Waterkoker Safe Touch Copper bruin, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 236024 Waterkoker Safe Touch Copper bruin, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Rob 20-01-2021

Mooi ding :)

Ja ik zocht een mooie waterkoker. Had vaak 1 van Hema. Tot ik deze kreeg. Wat een beauty. Hij doet wat hij moet doen.

M Waal 08-06-2019
  • Product gekregen

Gekregen in het kerstpakket. Hij werkt op zich goed, alleen na 2 maanden al roest aan de binnenkant. Dit moet niet kunnen vind ik.
Hij warmt wel aardig snel op, alleen jammer dat je hem iedere keer moet openen om te kijken hoeveel water erin zit.

Pluspunten

• redelijk snel

Minpunten

• roestvorming
  • geen kijkglas

M Waal 27-09-2019

En na onder garantie een ander exemplaar te hebben gekregen is na 3 maanden hierin ook al roest te vinden

Ilse 16-11-2017

Mooie en fijne waterkoker

Echt een mooie waterkoker! Hij heeft een erg toffe kleur en staat dan ook echt mooi op mijn aanrecht. Het oog wil ook wat! Verder maakt hij weinig tot geen geluid, wordt het water snel warm en blijft het ook lang warm omdat hij dubbel geisoleerd is. Aanrader!

Pluspunten

• Design en kleur
  • Wordt en blijft lang warm

evelien 16-11-2017

veilige waterkoker

Fijn een waterkoker welke niet warm wordt aan de buitenkant! Mooi design, keer niet de standaard RVS zilver kleur. Water kookt snel en het water blijft minimaal 1 uur warm in de "kan". Deksel is gemakkelijk te openen middels de indrukknop, apparaat is sowieso gemakkelijk in gebruik. Goede aanschaf.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • wordt niet warm aan buitenkant

Karin 15-11-2017

Mooi design

Heel mooi design en kleur. Wat ik zelf zo fijn vind is dat hij niet warm wordt aan de buitenkant. Minder gevaarlijk voor ouderen en kinderen. Ook erg gemakkelijk voor linkshandigen. Kokend water blijft ook lang warm.

• Prijs kwaliteit
  • Buitenkant wordt niet warm